miercuri, 17 august 2011

de-ncercare

detin de ceva timp niste sarma cu memorie pentru bratari si parca nu-i venise timpul... oricat ma mustra constiinta, pur si simplu nu mi-am gasit timp si inspiratie pentru dansa... asta pana mai zilele trecute cand, umbland prin cutia cu minuni dupa altceva (bineinteles...), am gasit sarma cu pricina si mi-am zis ca trebuie sa incerc sa fac ceva cu ea, indiferent ce, poate asa imi vine chef, niste inspiratie si apoi imi gasesc si timp sa dezvolt...
TA-DA!
mai jos este rezultatul mustrarilor de constiinta ce m-au chinuit atat: o brata simpla, in 3 spire, cu margele de nisip maro auriu si un mic charm auriu in forma de semiluna
diametru bratarii este de 5,5-6cm, insa fiind elastica si neinchisa la capete, se pliaza pe orice incheietura
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...