luni, 20 august 2012

margareta

a fost o intamplare fericita ca aveam niste margelute de nisip portocalii, foarte apropiate de nuanta de portocaliu folosita in centrul florii... zic intamplare fericita pentru ca am tot cautat prin cutiile cu margele ceva potivit pentru margareta mea si nu gaseam urzeala potrivita cu ce aveam in intentie... apoi, mi-au picat sub ochi margelutele astea mici... si a fost o fericire pana m-am apucat de insirat mii de bobite care imi tot scapau dintre degete si asa-mi venea sa plec la plimbare... m-am ambitionat putin si am incercat sa nu ma gandesc la proces, am asteptat doar rezultatul care, pe mine m-a multumit... nu chiar in totalitate daca e sa fiu carcotasa, cum sunt de obicei... mai trebuie sa exersez putin la insirat de margelute... :(((

























colier lungime medie (daca este innodat imediat langa floricica) sau lung (daca nu este innodat), format pe 3 siruri de margelute de nisip portocalii cu pandantiv - margareta - modelat manual din polimer, lacuit pentru protectie


www.breslo.ro/shop/danique




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...