luni, 10 septembrie 2012

third shot - 9 septembrie

si-a mai trecut o editie de targ... a treia "dubla" pentru mine... si, ca de obicei, zic c-am mai invatat cate ceva... si-n plus, am cunoscut si-am conversat si de data asta cu fete simpatice si talentate...




















am facut si vreo 2 poze, doar in a doua zi, pentru ca sambata, aparatul zicea ca trebuie sa-i schimb bateriile... lucru pe care nu m-am gandit sa-l verific inainte de a pune aparatul in bagaje... neeh...


























pozele sunt facute cam pe la primele ore, cu soarele piezis si nu prea cald... pe deasupra, mai adia si un vanticel cam rece si, pentru cateva clipe, am ajuns sa regret tricoul imbracat dimineata... doar pana mi-am amintit de caldurile ucigatoare de la editiile anterioare...  si mi-a trecut... acum ca s-a-ntors roata...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...