luni, 25 martie 2013

mai mult in joaca

zilele trecute mi-am luat un mic ragaz si m-am mai jucat putin cu FIMO pentru ca-mi tot statea gandul la Dna MUMI INTELEAPTA, cea pe care o desenez pe brosele pictate si pe care vroiam s-o transform si in figurina de lut... si, bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu-i pun ochii din FIMO fosforescent... asa, pentru amuzament... imi plac ambele la fel de mult, dar cea cu portocaliu-neon, pur si simplu iti ia ochii (eu, cel putin, vad stelute de cate ori ma uit la ea)

Dna Mumi Inteleapta - colier cu lant si pandantiv modelat manual din polimer - 30,00lei/buc.






















coliere de lungime medie, cu pandantiv Dna Mumi Inteleapta, modelat manual din polimer, cu lant si 2 bilute de polimer asortate

lungimea colierului - aproximativ 65-70cm cu tot cu pandantiv (vine cam pana la nivelul bustului)
pandantiv - aproximativ 3,5cm lungime


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...