luni, 15 aprilie 2013

bratari sclipicoase - VANDUT

daca-ar fi sa selectez dupa ceea ce-mi place mie sa port, in materie de bijuterii, bratarile si pandantivele/colierele sunt preferatele... aaa, si sa nu uit brosele, care mi se par cel mai comod de purtat accesoriu...

si chiar si asa, nu stiu cum se face ca bratari am mesterit cam putine, cateva incluse in seturi cu colier si cam atat... mi-am zis sa remediez situatia asta si la ultima sesiune de mestereli am incercat vreo 2 modele pe care, ca de obicei, tot vroiam de mult timp sa le incerc si le tot amanam - prima este cea cu zdranganele, pe care v-am aratat-o la penultima postare, a doua incercare este cea cu margelute pe elastic prezentata mai jos

mie si nu doar mie, imi place cum s-au combinat margelutele sclipicoase (ma amuza cum suna cuvantul asta inventat si-l folosesc decate ori am ocazia), de sticla, transparente, multifatetate, de 6mm - roz pal cu mov in prima bratara si negru antracit cu rosu transparent in a doua bratara

ambele bratari au cam 14cm in circumferinta... potrivite pentru o mana mai subtirica

bratari pe elastic, din margele de sticla - 15,00lei/buc. - VANDUT













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...