joi, 4 aprilie 2013

trandafir rosu

desi am auzit odata pe cineva spunand ca trandafirii nu-i spun nimic, eu raman la ideea mea ca sunt printre cele mai frumoase si spectaculoase flori... desi mie imi cam plac toate... inclusiv papadiile si ciulinii... dar mai ales cele parfumate... si de cand lucrez cu polimer, tot cu floricelele ma indeletnicesc mai mult, iar dupa perioadele in care fac pauze mai mari de modelat, mai modelez cate un trandafiras... asa, ca sa-mi intru in mana...

colier cu margele si floare modelata manual din polimer - 35,00lei - VANDUT









in ultima vreme, dupa atatia ursuleti, pisoi, arici si broscute pentru martisor parca simteam nevoia sa mai modelez si niste floricele, pentru schimbare de registru... asta pentru ca trec florile la categoria treburilor mai serioase

mai sus, un colier lung (aproximativ 75cm cu tot cu pandantiv) din lant, margele de sticla rosii de 12mm si margele de sticla multifatetate negre de 10mm si un trandafiras de vreo 3,5cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...