marți, 9 aprilie 2013

zdranganele

cred de mai bine de 3ani stateau in cutia cu minuni cateva chipsuri de sidef amestecate, colturoase, si nu prea stiam ce sa fac cu ele, ca insirate nu prea aratau bine, la cercei nu prea s-au potrivit... in fine, nu prea le-am dat atentie gandindu-ma ca le-o veni lor randul vreodata...

desi nu ma gandeam ca o sa le folosesc pentru bratari, genul asta de bratarica zdranganitoare imi place foarte mult, nu o mai incercasem pana acum si-mi doream sa-i vina si ei momentul... adica sa am timpul necesar sa o fac... iar in final potrivirea intre bratarica zdranganitoare si chipsurile mele fara folosinta a fost perfecta, asa ca am facut una de incercare si apoi nu m-am abtinut s-o fac si pe-a doua... si in mod sigur o sa mai fac si altele...

bratara mix sidef si pietre semipretioase - 30,00lei















bratarica cu zdranganele, 21cm lungime cu tot cu lant prelungitor
inchizatoare tip caraba cu za care poate fi mutata pe lant in functie de grosimea incheieturii mainii
ciorchine de chipsuri de sidef maro si bej amestecate cu chipsuri de piatra negre si maro, cuart roz si agate galbui

bratara mix sidef si pietre semipretioase - 30,00lei - VANDUT
















varianta no. 2 (VANDUTA) este mai colorata, contine un amestec de chipsuri de sidef maro si bej, amestecate cu chipsuri colorate de sidef galben, albastru si rosu, chipsuri de aventurin, jad si fluorina si vreo 3-4 margelute multifatetate de sticla vernil transparent, de 8mm


2 comentarii:

  1. Foarte reusita zdranganica, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! si eu am facut o pasiune pentru ea si sper sa mai fac pasiuni si pentru urmatoarele :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...