luni, 8 iulie 2013

buburuza cu buline

ce face omul cand are ce face? mai picteaza o buburuza.... si niste buline... asa, de completare...
si da, n-am gresit, chiar aveam ce face in momentul respectiv, adica chiar trebuia sa lucrez altceva, dar asa mi se intampla mereu... cand trebuie sa fac una, am chef de alta... si ca sa simt cu varf si indesat presiunea lucrurilor, mai adaug si eu niste bulinute, ca daca buburuza are buline, trebuie sa avem buline peste tot... sau aproape peste tot...
chestia cu bulinele mi s-a parut dragalasa ca idee, asta pana sa ma apuc sa le fac, caci e treaba foarte migaloasa... a trebuit sa colorez intai bulinele (asta pentru ca vopseaua rosie nu prea merge peste cea neagra, pentru ca e putin transparenta) si apoi sa le inconjur cu culoare si sa le pastrez cat de cat la forma lor de buline si apoi sa le mai retusez pe alocuri... grea treaba... si daca nu ma credeti pe cuvant, poftiti de incercati...
treaba mi-a luat muuuult mai muuuulte ore decat imi imaginasem initial, dar in final trec peste neajunsuri si ma declar multumita, mai ales ca de cate ori ii vad mutrita si zambetul pana la urechi, zambesc si eu... tot pana la urechi...

cutiuta este mica-mica-mititica, adica 7x7x4cm

caseta bijuterii - 7x7x4cm, pictata manual si lacuita - 30,00lei - VANDUT

caseta bijuterii - 7x7x4cm, pictata manual si lacuita - 30,00lei - VANDUT

caseta bijuterii - 7x7x4cm, pictata manual si lacuita - 30,00lei - VANDUT


















si - cat pe ce sa uit - nu uitati sa ne vizitati la urmatoare editie a targului ILoveHandmade, in curte la Palatul Sutu, vis-a-vis de Universitate, sambata si duminica, pe 20 si 21 iulie 2013... iata afisul si detaliile


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...