joi, 22 august 2013

mi-am facut o pusculita

intentia nu a fost sa o fac pentru mine pentru ca de ceva timp, evit sa ma mai incarc cu diverse obiecte mici, care chiar daca-mi plac mult-mult-de-tot, nu-mi sunt cu adevarat necesare si pot supravietui si fara ele... sunt multe evenimente, situatii si ganduri care m-au adus la concluzia asta si normal ca dau pe alaturi ocazional - insa destul de des - dar incerc din toate puterile sa ma tin pe directia pe care mi-am propus-o...

cu casuta pusculita insa, treaba sta intr-un fel nu-stiu-cum... dupa ce am terminat-o, cu pictura si vernisarea, am privit-o si intors-o pe toate partile, am pozat-o si... cand s-a uscat complet, mi-am zis sa incerc o moneda, sa vad daca intra pe gaurica... normal ca intra... dar... din momentul respectiv, am remarcat ca-mi face cu ochiul... and then, I fell in love... si de atunci, de cate ori ma gandesc ca nu ar trebui sa o pastrez, ma cuprinde o emotie ca si cand ar trebui sa ma despart de cineva drag... asa ca, e de inteles, nu?

pusculita ceramica, pictata manual si vernisata




















asa arata fata casei mele, ispititoare, zambitoare si ghidusa, iti face cu ochiul... iar in spatele casei, alte zambete...

pusculita ceramica, pictata manual si vernisata




















si acum, daca tot m-am ales cu pusculita, am datoria de a o alimenta... iar pentru doritori, voi reveni cu alte propuneri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...