marți, 10 septembrie 2013

cosmogonie

v-am spus ca mor de dragul soriceilor (ma refer la cei pe care i-am pictat pe diversele obiecte prezentate anterior), dar daca e musai sa fiu serioasa (doar putin), ceasul cosmogonie este preferatul meu... cred (de fapt sunt convinsa) ca ar fi trebuit sa insist mai mult si mai cu curaj pe intrepatrunderea de culori-lumini, dar chiar si asa, mai putin evidente, mie tot imi plac... si apoi, vine si aspectul care ma incanta pe mine... cifrele, limbile ceasului si stelutele din fundal sunt pictate si stropite cu acrilic fosforescent si, da... chiar lumineaza pe intuneric (dar sa nu va imaginati ca fac o lumina ca ziua, ca nu e cazul, insa efectul este special)

ceas de perete, din lemn pictat si lacuit, 25cm diametru - 50,00lei - VANDUT




















este prima data cand folosesc culorile fosforescente si nu stiam cum se comporta cand se usuca, motiv pentru care am tot stropit stelute pe fundalul ceasului si cand culoarea se usca, parca dispareau in neant, pentru ca la uscare culoarea devine translucida... si am stropit cu indarjire, ca asta era destul de important in efectul pe care-l doream... iar cand am stins lumina in camera... straluceau toate in jurul locului unde am lucrat.... am obtinut o gramada de stelute pe picioare, maini, pe masa, parchet, calculator samd...

ceasul este pictat pe suport de lemn, cu diametrul de 25cm si are un mecanism cu miscare continua, fara zgomot si ticait (marturisesc totusi, ca in linstea noptii, daca stai pe aproape, se aude un oarecare fosnet, dar numai daca te concentrezi)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...