luni, 14 octombrie 2013

soricei... pentru cititori - VANDUT

da, e adevarat ca am cam intarziat, am cam lipsit, dar jur ca a fost motivat... si inca mai este... dar azi am intrat pe blog pentru un scurt raspuns si daca tot suntem aici, mi-am zis ca nu e cazul sa mai ocolesc treburile si sa va mai arat cate ceva din lucraturile mai noi... si mai vechi...

semne de carte pictate si lacuite - 15,00lei/buc. - VANDUT



















daca tot a fost vorba despre citit in postarea trecuta, am zis sa nu ne departam prea mult de la subiect, ca nu doar viermii sunt pasionati de lectura, ci si soriceii, mai ales ca ei sunt si curiosi foc

semne de carte pictate, prevazute cu clopotei sunatori, ca sa se stie cand se apuca omu' de citit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...