luni, 25 noiembrie 2013

in weekend ne vedem din nou... la targ

vine Mos Niculae, vine si Mos Craciun acusi-acusi si eu de-abia ii astept, ca mi-am pregatit si ghetutele si bradutul... eeee, inca nu am pus bradutul, dar e pregatit, pus bine si de-abia astept sa il impodobesc... mai ales ca am cu ce... am lucrat ceva decoruri pentru sarbatorile de iarna si daca sunteti curiosi, va asteptam cu noutati si bunaciuni la targul de Mos Niculae, sambata si duminica, in curtea Palatului Sutu, vis-a-vis de Universitate (vezi in afis toate detaliile)



















pentru curiosi si pentru doritori, pentru domnite in asteptare si dornice sa dea un pupic, am pictat si o pusculita broscuta... sau printisorul brotacel care-si asteapta si el pupicul...

pusculita ceramica pictata si lacuita - 25,00lei - VANDUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...