luni, 3 februarie 2014

sa zicem ca mi-am revenit...

norocul meu ca pe viscolul si zapezile din ultima saptamana nu am avut solicitari si treburi de iesit pe afara, asa ca am fost nevoita sa stau in casa (nu ca mi-ar parea rau cumva)... si ce era sa fac cat e ziua de lunga? si noaptea? pai, sa lucrez la martisoare, zic... ocazie cu care mi-am revenit si din leneveala ce nu-mi dadea pace de la inceputul anului :)))) asa ca am tot lucrat... am pictat, am modelat si iar am pictat si iar am modelat, apoi am legat snurulete si am pus in pungute, da' n-am terminat de tot... si prin urmare, va arat doar asa, o privire fugitiva si, daca mai ramane timp, va mai arat cate ceva... rabdare va rog :))))

martisoare pictate - 3,00lei/buc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...