joi, 20 martie 2014

ceata din zorii zilei

dincolo de faptul ca ma atrag in general peisajele in pictura, mi-am dat seama ca o parte din atractia mea catre astfel de subiecte este data si de dorul de liniste si natura, de dorul de a vedea si altceva decat blocul din fata geamului meu sau haina calatorului cu care ma inghesui in tramvai, de a auzi iarba crescand in locul certurilor vecinilor mei de deasupra, sau ciripit de pasarele in locul motoarelor turate sau al boxelor care stau sa paraie in tanjet de manelist pe care-l strang chilotii... trebuie sa recunosc totusi ca aud si pasarelele ciripind in pomii din fata blocului, desi dupa toaletarea facuta acum vreo luna, toti teii frumosi care-mi acopereau balconul si pe care abia ii asteptam sa infloreasca au devenit cateva cioturi chele, fara ramuri... n-am reusit inca sa inteleg de ce trebuiau taiate toate ramurile... probabil or sa mai treaca vreo 5 ani pana sa-mi infloreasca si mie teii la fereastra... so long time, bro...

in fine, cam asa se justifica subiectele alese in picturile mele din ultima vreme...

pictura ulei pe panza 30x40cm

















pictura ulei pe panza 30x40cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...