joi, 27 martie 2014

file de manuscris

"file de manuscris" este o incercare de a reinterpreta prin metode si tehnici mixte arta decorarii manuscriselor medievale si este de asemenea titlul si tema expozitiei clasei de decoratiuni de la scoala de arta... anul asta incheiem (desi expozitia este programata mai devreme de sfarsitul anului scolar) cu o expozitie colectiva gazduita de Galeria "Arta" si Anticariatul "Pardon, Mersi" din Campulung-Muscel intre 28.03.2014 si 16.04.2014... asa ca in weekend plec la munte sau, mai aproape de munte :)))) pentru ca dupa vernisaj facem o tura pe la Horezu, la o lectie de olarit... de-abia astept sa ma joc la roata...

lucrarea mea este o diorama cu titlul "Izgonirea din Rai", o lucrare volumetrica de aproximativ 45x45cm si vreo 10cm adancime, cu un mix de materiale si tehnici de lucru din care am mai experimentat sau pe care mi-am dorit sa le experimentez de mult timp si pe care abia astept sa le includ si in alte proiecte (gravura si pictura pe sticla, papier mache, pictura patinata)

pe planul din spate, este o pictura pe carton panzat, patinata, reprezentand Raiul, cu cele 4 rauri ce-l strabat si simbolurile divinitatii ce vegheaza deasupra... in planul intermediar copacul vietii, volumetric, din papier mache, pictat si aurit cu foita, apoi un plan separator, o arcada de biserica, din lemn traforat tri-lobat in partea superioara, semnificand trinitatea... lucrarea se inchide in prim-plan cu pictura pe sticla, in stil naiv... Adam si Eva alungati, cu Raiul in spatele lor... in partea de sus este gravat pasajul din Vechiul Testament:
"Si izgonind pe Adam, l-a asezat in preajma gradinii celei din Eden si a pus heruvimi si sabie de flacari valvaitoare sa pazeasca drumul catre pomul vietii"

toate s-au infiripat pe parcurs... am stiut in mare ce vreau sa fac de la inceput, insa pe parcursul lucrului am testat, m-am razgandit, am ascultat sfaturile profei... cam asa se petrec lucrurile... iar acesta este inceputul...

izgonirea din rai - diorama



















la scoala, dupa ce am terminat lucrarea... agatata pe simeza impreuna cu cateva dintre lucrarile colegilor, aflate in diferite stadii de lucru...

arta decorativa - pregatire pentru expozitia colectiva "file de manuscris"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...