joi, 6 martie 2014

gainusa si motanul fistichiu

de partea aviara, recunosc, nu prea m-am ocupat pana acum, desi ar fi trebuit... e drept ca am mai avut o tentativa de a merge pe directia asta cu cocoselul pandantiv care a starnit reactii de amuzament de-a lungul timpului pe la targuri... daca nu vi-l aduceti aminte, l-am prezentat aici ... momentan, tot la mine in ograda se afla, dar nu-i bai, acum are si cateva companioane... mie, gainusele mele pitice, mi-au fost dragi de cand le-am modelat, asa ca sper sa faca casa buna cu cocoselul :)))

pandant (pentru breloc sau snur pt mobil) modelat manual din polimer


















in privinta motaneilor... treaba sta altfel... am desenat si modelat motanei in toate felurile pana acum... desigur ca nu am epuizat toate variantele si mergem inainte... dintre toti insa, el este cel mai fistichiu, nu-i asa?

pandant (pentru breloc sau snur pt mobil) modelat manual din polimer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...