joi, 26 iunie 2014

o privire pe furis

acum cativa ani, in trecere prin Cismigiu, am dat nas in nas - ca sa zic asa - cu patrula calare din zona... nu stiam de ei, i-am vazut atunci pentru prima oara si am ramas inmarmurita la vederea cailor... mi s-au parut colosali... nici nu stiam ca sunt si cai atat de mari...
pictura mea in alb-negru (cerinta pentru urmatoarea expozitie la care va fi expusa, tot la Galeria Elite Prof Art) este o reproducere dupa o fotografie gasita pe net care mi-a placut tare mult... cuprinde intr-o privire furisata toata eleganta si delicatetea acestui animal magnific, asa ca nu m-am putut abtine sa-mi incerc si eu pensula si culoarea...

pictura ulei pe panza, 30x40cm - 450,00lei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...