duminică, 13 iulie 2014

continuarea...

asta e, cand esti blocat intr-un loc de dimineata pana seara, trebuie sa-ti ocupi timpul cu ceva ca sa nu incepi sa te urci pe pereti... eu, cel putin, asta am simtit nevoia sa fac la targ, mai ales ca de citit nu poate fi vorba in vanzoleala si galagia aferente... asa ca am decupat si cusut un pisoi cu privire milogeasca, o aricica cocheta, un alt pisoi somnoros... si portocaliu... si am reluat testoasa si fluturasul pe care i-am instrainat mai demult... acasa, nu am rabdare sa fac mai mult de 2 brose intr-o zi... la targ, am desenat, decupat si cusut 6 bucati... intr-o singura zi... performanta, nu gluma...

brosa din fetru - 15,00lei/buc
















brosa din fetru - 15,00lei/buc















brosa din fetru - 15,00lei/buc















brosa din fetru - 15,00lei/buc

brosa din fetru - 15,00lei/buc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...