luni, 21 iulie 2014

cu calul la vernisaj

calul, vi l-am mai aratat... m-am pozat si eu langa, sa-mi ramana imortalizat momentul... acum este inca expus la Crowne Plaza Hotel pana pe la sfarsitul lunii iulie, in foaierul hotelului, asa ca expozitia este accesibila si foarte simplu de vizitat... iar eu ar trebui sa ma apuc repede de lucru pentru urmatoarea expozitie anuntata la care mi-as dori sa particip, dar cum mi se intampla mereu, cand am ceva de lucru, atunci se aduna toate, iar cand nu am nimic, abia trag de mine sa ma pun in miscare... deci, "Pe cai, ostenii mei!"

vernisaj expozitie Alb si Negru - Galeria Elite Prof Art la Crowne Plaza Hotel - 17 iulie 2014

vernisaj expozitie Alb si Negru - Galeria Elite Prof Art la Crowne Plaza Hotel - 17 iulie 2014




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...