miercuri, 6 august 2014

pandantiv pirogravat pe lemn

desi am amanat mult gandindu-ma ca o sa-i vina vremea odata, ieri m-am hotarat brusc sa nu mai aman, mi-am pus sandalele si-am plecat sa-mi iau pirogravorul... nu am inca toate capetele necesare pentru desene mai fine, dar pentru ca era o jucarie noua, nu m-am abtinut sa nu o testez si m-am descurcat cum am putut cu singura daltita din dotare... cam greu sa desenez cu varful daltitei, dar zic ca a iesit binisor... un pandantiv dintr-o felie de lemn (nu prea stiu din ce esenta, dar banuiesc ca ar fi lemn de prun dupa scoarta - asta dupa cat de bine imi amintesc eu cum arata scoarta de prun) prins pe snur de piele, natur din cap in coada... acestea fiind spuse, de-abia astept sa intru si in posesia celorlalte capete si sa-mi continui joaca, mai ales ca am cateva idei care e musai sa iasa la lumina curand... mai greu cu caldura, ca daca te joci cu focul sigur se face cald, iar cele 550 de grade pe care le degaja pirogravorul nu ma incanta absolut deloc... poate la iarna da :)))

pandantiv din lemn pirogravat si lacuit, cu snur din piele - 20,00lei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...