marți, 2 decembrie 2014

Costel si Marinel

azi am inceput maratonul targului de Craciun la Expo Bazar, iar papuselele mele troneaza cand in mijlocul mesei, cand pe unde mai apuca... treaba sta cam asa:





























el este Costel

papusi handmade din carpe - 35,00lei/buc. - VANDUT
























iar el este Marinel

papusi handmade din carpe - 35,00lei/buc. - VANDUT


























si cam atat pentru azi, ca mor de somn... mai devreme, uitandu-ma pe FB, am adormit cu mana pe mouse... mi-a picat capul intr-o parte si m-am trezit... asta probabil ca sa pot sa fac postarea aceasta pe care mi-o propusesem pentru azi... si acum, noapte buna si nu uitati sa veniti la Expo Bazar cand veti cauta cadourile, ca avem de toate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...