joi, 12 februarie 2015

am terminat buburuzele, sa vina primavara!

Pai, sa vina primavara, zic!
In primul rand, pentru ca m-am saturat de frig... apoi, pentru ca eu am pregatit o armata de buburuze, albinute si alte animalute nazdravane, ferchezuite cu fundite alb-si-rosu, gata toate sa-si ia zborul de martisor... vi le arat pe rand, fara nicio ordine sau ierarhie, pentru ca-mi plac toate, cam in aceeasi masura -ca de obicei - si daca cumva, vreo buburuza dragalasa v-a facut cu ochiul sau macar v-a starnit curiozitatea, va lansam de pe acum invitatia sa ne vizitati la targul de martisor, tot la Expo Bazar, pe unde am stat si asta-iarna... perioada targului este si acum generoasa, adica de pe 20 februarie si pana pe 2 martie, iar orele se pot prelungi pana seara tarziu in functie de drumurile dvs.
Daca anul trecut nu ne-ati vizitat si nu stiti cum sa ne gasiti, iata aici adresa targului: str. Doamnei, intersectie cu str. Smardan si str. Ion Ghica, pe colt, in cladirea fostei Biblioteci Nationale, in spatele cladirii BNR... nicio sansa sa ratati intrarea daca ati ajuns in zona :)))

martisoare brosa - 10,00lei/buc

martisoare brosa - 10,00lei/buc

martisoare brosa - 10,00lei/buc




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...