marți, 5 mai 2015

Mirciulica

Zilele trecute, cand mi-am pozat papusile, era innorat... si se cam vede asta in poze. Azi e soare bine-merci, as avea de facut cateva poze si nu pot din cauza umbrelor pe care le lasa ramele geamurilor, asa ca astept de cateva ore cu aparatul foto agatat de gat - ca sa nu ma iau cu altele si sa uit de treaba - ca soarele sa treaca in spatele blocului. Nici n-am rabdare sa astept si ma tem ca nu cumva sa trebuiasca sa predau lucrarea inainte de a o imortaliza... hmm... Ca sa nu stau degeaba urmarind cate grade mai are de parcurs soarele pana dupa bloc, zic sa-mi ocup timpul cu ceva... de folos... mai ales ca fiind cu gandul doar acolo, nu ma pot concentra la altele.
Lasand vorbaria la o parte, azi vi-l prezint pe Mirciulica... e mirat de tot ce vede-n jur. Mirciulica era numele iepurasului pe care l-am avut acum multi ani, asa ca iepurasul cusut zilele trecute nu putea sa aiba alt nume... mai ales ca e primul iepuras cusut....

papusi din carpe - 50,00lei/buc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...