luni, 10 august 2015

mi-am mai facut o pusculita

nu pentru ca devenise neincapatoare casuta din imagine (cea pe care mi-am facut-o cadou acum vreo 2 ani si pe care am reusit sa o umplu cam intr-un an si ceva), ci pentru ca de o saptamana tot experimentez diverse... asta pentru ca e cald rau si trebuie sa-mi tin mintea si mainile ocupate cu una-alta ca sa treaca mai repede zilele toride... nu ca as fi eu amatoare de frig si umezeala...

cum vine treaba in experimentari, nimic din cele premeditate nu ramane in varianta de pe hartie... asa si cu omuletul meu de zapada, care initial era proiectat sa fie un mare glob pictat (ce mi-o fi venit acum cu decoratiunile de iarna?)... de lene sa pictez ditamai globul, i-am taiat repede motul, i-am adugat nas, fular si caciulita si l-am transformat intr-o ditamai pusculita, ca tot nu mai aveam unde sa-mi adun maruntisul, iar motul de la caciulita i-a devenit capac pentru ca m-am cam avantat cand am taiat...

l-am pozat langa casuta ca sa-mi dau seama cam cat timp o sa-mi trebuiasca sa-l umplu, daca pentru casuta mi-a trebuit atata timp... dar am un pas in avans, caci am golit casuta si deja primul strat s-a asezat...

in ce priveste restul experimentelor, unele au iesit, altele deloc, altele au luat alt curs decat cel gandit initial, altele au suferit diverse transformari in functie de rezultatele intermediare... pe masura ce ajung la un rezultat satisfacator, le imortalizez si vi le arat si voua, chiar daca povestea e din alt sezon... cat despre mine, sper sa nu-mi epuizez energia si rabdarea si sa experimentez in continuare, mai ales ca la unele treburi ma gandesc de foarte multa vreme...

pusculita omulet de zapada din hartie reciclata - 50,00lei

pusculita omulet de zapada din hartie reciclata - 50,00lei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...