joi, 1 octombrie 2015

pestele buzat

in sfarsit! as putea sa spun... mult m-am mai chinuit sa-l finalizez... si multe transformari a mai suferit mititelul... chiar si accidente... adica initial era proiectat sa fie caracatita, dar din nerabdare, i-am rupt picioarele (adica tentaculele) si apoi a zacut asa, cu picioarele rupte muuulta vreme, caci a trebuit sa-mi mut atentia spre alte zone... cand astrele s-au mai aliniat cat-de-cat si m-am putut ocupa din nou de piciorusele rupte, m-am razgandit si am transformat caracatita in peste... cum va ziceam, accidentele s-au cam tinut lant si la un transport de la un loc la altul, i-am rupt si o aripioara... ma rog, de data asta doar i-am reparat-o si n-a mai suferit si alte transformari... de aici am intrat oarecum in linie dreapta, am trecut la pictat si cosmetizat, cu mici ezitari in privinta bulinelor... in final, cat pe ce sa uit sa-l pozez, desi abia asteptam sa-l prezint, caci mor de dragul lui... si parca mi l-as face cadou, dar am deja prea multe pusculite pe care mi le-am oprit...

pusculita papier mache - 50,00lei

pusculita papier mache - 50,00lei






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...