luni, 23 noiembrie 2015

o armata de ingerasi

anul trecut, pentru ca lucrurile s-au cam precipitat inainte de Craciun, nu am mai apucat sa fac si ingerasii din fimo pe care-i aveam pe lista... am tot sperat c-o sa-mi gasesc o portita dar nu s-a potrivit, iar anul asta, cat pe ce sa se repete istoria... dar astrele s-au aliniat pe neasteptate si intr-o seara, conditiile fiind intru-totul indeplinite, m-am apucat de modelat aripioare si rochicioare din polimer fosforescent si fete haioase cu nasucuri obraznice... si de data asta n-am mai ars niciunul :)))
i-am gatit pe toti cu clopotei-zurgalai si i-am pozat impreuna cu cei doi ingerasi mai mari din papier mache pe care-i mesterisem mai demult si tot asteptam sa se apropie momentul potrivit pentru introducerea in societate... cred ca nu trebuie sa mai mentionez ca mor de dragul lor... al tuturor...

decoratiuni din fimo si papier mache

decoratiuni din fimo si papier mache

decoratiuni din fimo si papier mache



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...