joi, 11 februarie 2016

de Martisor...

Cam incepuse sa ma enerveze sa tot dau cu ochii pe blog (si chiar si pe pagina de FB) de ultima postare in care faceam socoteala zilelor pana la Craciun, mai ales acum, ca suntem la o aruncatura de bat si cateva zile pana la Martisor, dar nu mi-am permis nici cea mai mica abatere de la lucru. Chiar si cu riscul de a face o pauza prea mare intre postari.
Intre timp mi-am completat colectia de animalute modelate din pasta de polimer (FIMO), le-am aliniat, le-am pozat, le-am ferchezuit cu snurulete alb-rosu si acum astept cuminte sa vina momentul iesirii in lume, la targul de martisor.
Eu si animalutele mele, va dam intalnire incepand cu 22 februarie. Si zic sa nu amanati pana in ultima zi achizitia de martisoare, ca nu garantam pentru ce mai gasiti...

brose modelate manual din pasta de polimer - martisoare




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...