joi, 30 iunie 2016

niste peisaje


nu-s foarte recente, ce-i drept, dar nici foarte vechi... au prins ceva vechime... asa ca m-am gandit sa va mai arat cate ceva din lucrarile cu care m-am ocupat in ultima vreme... de data asta le-am pictat cu acrilice, la care ma incanta prospetimea culorilor, dar tot la ulei imi sta mie gandul...

stiu ca e prea cald, am simtit-o din plin in cele 2 saptamani in care am tot lucrat ca sa mai pot taia din lista una-alta... inca nu am taiat prea multe, insa se apropie momentul sa faceti cunostinta cu cateva personaje noi-noute pe care abia astept sa vi le prezint...

pictura acrilic pe carton panzat 18x24cm - 50,00lei/buc



















pictura acrilic pe carton panzat 18x24cm - 50,00lei/buc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...