vineri, 8 iulie 2016

#teatrusubluna - editia a 2-a

Un scurt intermezzo mai serios pana sa revin la pisicile si soriceii mei, o invitatie la teatru, concerte si expozitie de pictura/grafica/fotografie, in cadrul festivalului de teatru urban "Teatru sub luna", aflat la a 2-a editie, care se va tine in fiecare weekend (vineri, sambata si duminica, orele 18-23) incepand cu 08iulie si pana pe 31 iulie, in Quantic Pub - Grozavesti. Pentru mai multe detalii, iata un link al evenimentului - https://www.facebook.com/events/237851556572659/ si mai jos, afisul expozitiei de pictura la care voi participa si eu cu 4 lucrari din care, cele 3 pe care vi le prezint, sunt lucrate anul trecut cam pe vremea asta... de atunci, nici ca am mai avut timp sa lucrez ceva... dar vine ea, vremea pentru pictura :)))

Mirare - pictura ulei/panza 50x70cm





































Recompensa unei zile toride - pictura ulei/panza 50x70cm


























Valuri si stanci -pictura ulei/panza 40x50cm





























#teatrusubluna






































L.E. - am facut si vreo 2 poze in timpul vernisajului si, in lumina amurgului, mi-au iesit mai aproape de realitate culorile lucrarilor, asa ca ma gandesc sa le prezint si intr-o lumina mai buna :))
Pe langa lucrarile mele am surprins si o parte din lucrarile colegilor de expozitie din care unele ma incanta de cate ori dau cu ochii de ele, mai ales lucrarile in acuarela ale Alinei Militaru





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...