marți, 13 februarie 2018

se apropie... mărțișorul

- Ați mărțișorit oștenii mei?
- Mărțișorim Măria Ta! Mai avem una-alta de făcut, n-am terminat cu toate, așa că încă stăm pe baricade.
Și dacă tot am încheiat anul trecut cu DomnCostică, zic să deschidem salutările pe anul ăsta tot cu un purcel, dar nu m-am putut abține să vă arăt și vulpița, că mor de dragul ei. Mai sunt și alte animăluțe simpatice și drăgălașe, dar vă las să le descoperiți la ExpoBazar dacă ne faceți o vizită.
La pandantive nici nu apucasem să le pun șnur, dar le-am băgat și pe ele în poză, să nu se simtă excluse. Între timp însă, am reușit să le ferchezuiesc pe toate, așa că acum ne concentrăm doar pe pictură. Ne mai auzim noi.

martisor brosa modelat manual din pasta de polimer

martisor brosa modelat manual din pasta de polimer

pandantiv modelat manual din pasta de polimer




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...