marți, 20 noiembrie 2018

felicitările de Crăciun 2018

Pfff, mai e puțin și se încheie anul și cât pe ce să nu reușesc să mai arăt câte ceva din ce-am mai meșterit.
Anul ăsta toate au fost pe dos și tare încurcate. În ianuarie, de gerul bobotezii, am avut primăvară în toată regula, dar când să dea ghioceii și să-și etaleze lumea mărțișoarele, i-a dat cu ger năprasnic și zapadă să ne ajungă. Dar cel puțin, m-am ținut tare și n-am răcit. Atunci. Că mi-am luat doza de viroză - și încă una foarte serioasă - prin august, când eram leșinată de căldura de afară și nici măcar să zac nu am putut. Pisicile și cățeii mă așteptau să le croiesc, dar cheful de ele și energia mea... hmm... la cote de avarie...
Mi-am revenit într-un final și, deși lucrurile nu s-au mai legat prea bine, m-am mobilizat, cât să inchei anul onorabil, chiar dacă astrele îmi pun în continuare bețe-n roate și-și bat joc de planificările mele dintru început...
În fine, tot mi-am luat anul trecut ceva jucării noi, le-am testat și pus la treabă acum, de-am încropit colecția de felicitări de iarnă pentru sezonul 2018.

felicitari handmade pentru craciun si anul nou





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...