vineri, 21 iunie 2019

Mister... Geneza... macro și micro

Cu ceva întârziere, dar scuzabil, că așa s-a petrecut toată jumătatea asta de an, zic să vă arăt totuși și două din lucrările mele de pictură de anul ăsta. Expoziția s-a încheiat de multișor deja, dar bine că m-am ales cu câteva poze măcar, ca să nu trecă evenimentul fără o mică amintire.

Prima lucrare este cea care a și fost în expoziție, iar a doua, finalizată după, dar ambele din categoria misterelor, tema impusă de data aceasta de dna profesoară. Pentru mine misterul cel mai mare este geneza, originea, așa că m-am jucat cu texturi în încercarea de a imagina secunda unu. Și m-am folosit din nou de motivul meu predilect când vine vorba de metafore, ochiul divin în centrul a tot ceea ce este...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...