miercuri, 27 noiembrie 2019

ne găsiți la târgul de Crăciun de la Park Lake

Cât am așteptat să se alinieze astrele, am lucrat și-am tot lucrat, de toate pentru toți și am lăsat astrele să-și facă treaba cum or ști ele mai bine. S-au aliniat, mai într-o ureche, dar nu mai comentăm, iar acum, când privesc în urmă la grămăjoarele care s-au strâns, parcă mă încearcă un sentiment de mândrie. Am avut suficient timp cât să trec prin toate stările, de la entuziasm exaltat la neîncredere, iar acum, că zarurile sunt aruncate, încerc să mă țin tare pe baricade, că doar am promis să-i ajut pe Moș Niculae și pe Moș Crăciun să-și umple desagii numai cu drăgălășenii.
Mi-am mutat grămăjoarele la Park Lake, la târgul de Crăciun și am lăst urme de pași ca să găsiți mai ușor drumul către standul nostru.

cutii din lemn, pictate manual





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...