joi, 6 august 2020

intermezzo cu îngerași

Ziceam mai demult, pe la început de an, că n-am fost prea disciplinată și mi-am petrecut timpul mai mult explorând. M-am jucat destul de mult cu texturi și multe culori, am încercat forme și materiale noi, iar rezultatele îmi dau impulsul să merg înainte. 

O să mai sărim de la o pisicuță sau șoricel la îngerași și alte decoruri, că sunt  destule de arătat și zic să nu ne plictisim din lipsă de variație. Eu, cel puțin, am nevoie să trec de la pictură și obiecte decorative la jucării și invers, pentru că altfel nu aș avea suficientă răbdare. Variind, mă întorc mereu cu plăcere la un alt tip de produse.

Cu fetele îngerași am făcut debutul încă de anul trecut, acum mi-am ordonat gândurile și am stabilizat tiparele și mi-am creat bazele pentru a mă putea desfășura în voie.
ingerasi din lemn, pictati, suprafata texturata
ingerasi din lemn, pictati, suprafata texturata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...