sâmbătă, 24 octombrie 2020

semne de carte pictate

Să nu fie cu plictiseală, zic. Așa că mai alternăm, ba niște burtoși cu urechi clăpăuge, ba niște litere de decorat camere de copii, ba îngerași, ba semne de carte pictate, cam toată munca mea de-un an și-o vară. Din astea din urmă, semnele de carte, am făcut o grămăjoară destul de consistentă și aștept doar ca astrele să se alinieze.

Până se hotărăsc astrele ce traiectorie să urmeze, iată o mică parte din grămăjoara pomenită mai sus, doar pentru că astea mi-au căzut la mână când am hotărât să pozez câteva. Am cules câteva, la întâmplare, că n-aș fi avut suficientă răbdare să le pozez pe toate... și cred că nici timp...

 

semne de carte pictate


semne de carte pictate

semne de carte pictate

semne de carte pictate

semne de carte pictate

semne de carte pictate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...