luni, 26 noiembrie 2012

invitatie la targ

ce?
targ de produse traditionale si mestesugaresti, numa' bune de umplut saculetul cu cadouri de Mos Craciun si Mos Nicolae
se vor expune produse alimentare traditionale, produse mestesugaresti de toate felurile, de la cosmetice naturale la podoabe si haine si se anunta tot felul de manifestari artistice si culturale

unde?
la Hotel Marshal Garden - Cl. Dorobanti nr. 52, in zona British Council, la etajul 5 al hotelului

cand?
de la 10:00 la 20:00 in fiecare din zilele:
- vineri, 30 noiembrie
- sambata, 1 decembrie
- duminica, 2 decembrie

organizator
Russenart Communications

Invitatia se adreseaza tuturor celor in cautare de cadouri de sarbatori, dar si celor care doresc sa iasa putin la plimbare in weekendul ce urmeaza

2 comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine, numai ca eu nu sunt surprinsa acum, caci m-am asteptat de la inceput sa fie o mare teapa... sau, ca sa fiu mai indulgenta, mi-am asumat inca de la inceput riscul de a suporta o pierdere, ca deh... s-a mai intamplat si in alte conditii... ceea ce mi s-a parut de data asta foarte naspa a fost lipsa de profesionalism a organizatorilor. Poate ca au avut buna vointa de a face lucrurile bine, doar ca nu s-au priceput. Intrebarea este, cum de nu s-au priceput, ca doar de asta se ocupa in restul zilelor?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...