sâmbătă, 1 decembrie 2012

erata...

Da, stiu ca v-am invitat sa veniti la targ de vineri pana duminica, toata ziua... etc, etc... da' nu mai e cazul. Ca maine nu mai sunt participanti, iar azi au mai fost doar cativa, care au venit in continuare din pura bunavointa. Si mai ales din bun simt. Si eu, printre ei.

Am invatat zilele astea pe pielea mea ce inseamna "la pomu' laudat sa nu te duci cu sacu'...". Nu ca n-as fi stiut, sau ca n-as fi inteles pe deplin... da' acum am SIMTIT.

Acum ce sa zic? Eu am fost constienta inca de la inceput ca este un risc, pe care insa mi l-am asumat si nu am avut asteptari mari in privinta rezultatelor ca asa sunt eu... bolnavicios de sceptica... dar oricum, chiar si asa, inca sunt surprinsa si, dupa 2 zile din cele 3 anuntate, inca nu ma dumiresc.

Povestea pe scurt este asa: la unul din targurile la care am participat acum vreo luna, vin unii cu niste flyer-e si zic ca cica ar organiza ei un targ, in conditii mai bune ca primul si sa mergem si noi... Cu chiu cu vai, ne-am hotarat sa mergem, eu si colega mea, cu gandul ca riscam sa pierdem banii dati pe taxa de participare, dar ne-am zis ca o experienta in plus nu mai conteaza. Se anunta conditii bune, locatia excelenta - si confort si pozitionare... promisiunea unei publicitati nemai-vazute si mai ales, promisiunea unui trafic de vizitatori nemai-auzit, evenimente si manifestari culturale exceptionale care doar ele or sa atraga public insemnat. Hmmm...

OK. Ne inscriem (cu sau fara convingere).

Ajungem la locatie. Etajul 5 al unui hotel nou si nestiut. Strada lipsita total de trafic pietonal. Nu tu banner. Nu tu afis lipit taraneste pe geamul hotelului. Nu tu oameni care sa imparte flyer-e pe strada, pe la colturi, prin intersectii.... Cineva care sa te pofteasca inauntru... NIMIC....

Vine momentul deschiderii oficiale a targului. Participanti: NOI SI-AI NOSTRI.

Nu zic ca organizatorii nu s-au straduit sa aduca formatii de muzici, teatru pentru copii si alte alea. Dar problema e ca au omis ceea ce era mai important si anume: SA CREEZE TRAFIC DE VIZITATORI!

Ca ei ca organizatori ai unui astfel de eveniment, trebuia sa se concentreze pe a creea TRAFIC DE VIZITATORI si nimic altceva. Ca degeaba faci mare petrecere si astepti oaspeti, daca nu-i chemi si stai in casa. Si cu usa inchisa. Nu-ti bate nimeni la usa daca nu stie.

Asa ca in loc de posibili clienti ne-au servit noua, expozantilor, cateva ore de manifestari culturale, doar ca noi nu am platit taxa pentru asta, desi am apreciat efortul oamenilor care s-au straduit sa ne incante.

Ca si cand eu te-as invita la masa si in loc sa cumpar mancarea si sa pregatesc masa eu m-as ocupa sa vopsesc peretii asa, ca sa fie mai frumos. Si tu te astepti sa-ti pun farfuria cu mancare in fata, dar eu iti servesc privelistea minunata a peretilor mei magnifici...

Ia de pofteste, te rog!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...