marți, 26 februarie 2013

motanul vigilent

ieri, in loc sa ma ocup de lucrarile pe care trebuia sa le fac, ca de obicei... cand nu e momentul.... m-a apucat o dorinta subita de a picta si cum mai aveam vreo 4 cutii nedecorate, am purces la pictarea lor... nu pe toate, doar 2 dintre ele, pentru ca oricum mi-a luat destul de mult timp si apoi, mi-am lasat si o rezerva pentru alte zile cand nu o sa am chef sa lucrez ceea ce trebuie sa lucrez...

prima cutie, pazita de motanul vigilent, cu un ochi pe curiosi si gherutele pregatite de atac

la sedinta foto am remarcat ca am uitat sa-i coafez mustetile pe partea dreapta... asa ca ne-am pozat, apoi am trecut din nou la cosmetica, ne-am pus si mustetile simetric, dar nu ne-am mai pozat din nou... asa ca ne fie iertata omisiunea, dar s-a reparat la timp...

caseta pentru bijuterii pictata manual (16 x 16 x 8,50 cm) - 60,00lei - VANDUT


iata si interiorul...

caseta pentru bijuterii pictata manual (16 x 16 x 8,50 cm) - 60,00lei - VANDUT
dimensiuni cutie: 16 x 16 x 8,50 cmprevazuta cu incuietoare metalicaoperatiuni: dezasamblare, grunduire, slefuire, pictare, asamblaretimp de lucru: aproximativ 5 ore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...