joi, 21 februarie 2013

pe ultima suta de metri

Dupa un start intarziat, dar cu un sprint bun si mult elan muncitoresc, am reusit sa ma apropii onorabil de linia de sosire - targul de martisor de la Palatul Sutu - si, pe ultima suta de metri, cu rasuflarea taiata de efort, dar si de emotie, azi va arat ultimele figurine care va vor astepta frumos ambalate la targ - Kittylica si Cheliosii... Sunt ultimii din lista dar nu si in ordinea preferintelor mele... ce-i drept, eu am facut cate o mica pasiune pentru fiecare dintre ei, momentan Brotacel si-a gasit loc pe geaca mea, dar si cheliosii au un mare loc in inima mea...
Cu Kittylica nu aveam planuri, dar Adriana, una din colegele mele de la pictura, ingrozita fiind de dimensiunile nasului motanelului pe care-l aveam, dar si pasionata de pisoi si alte animalute, m-a provocat sa fac si un pisoi mai acatarii si mi-a sugerat Hello Kitty... asa ca, desi intentionam sa incerc altceva, m-am pus pe treaba sa rezolv provocarea Adrianei... restul intentiilor mele se vor fructifica cu alte ocazii... oricum, va tin la curent asa ca stati pe-aproape!

martisoare brosa - 10,00lei/buc.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...