luni, 29 aprilie 2013

la targul de Florii

fac cum fac si ajung sa va arat cate un maimutoi (un pisoi adormit in cazul de fata) tot dupa ce-si gaseste alt stapan... dar asta e, bine cel putin ca l-am imortalizat la timp

pandantiv cu snur de piele - 25,00lei - VANDUT




















de data asta m-am abtinut ca prin minune sa pun mana pe portocaliu si parca-parca m-as obisnui sa mai folosesc si alte culori pentru motaneii mei... ramane sa mai incerc si pe alta data...

cum va spuneam, in weekend-ul acesta, de Florii, am fost la targul I Love Handmade de la Palatul Sutu si, desi stiam ca o sa fie vreme frumoasa, nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca o sa-mi parlesc pielea pe nas, pe brate si pe gat mai ceva ca-n luna august... caldura mare monser... si daca e asa din aprilie, ma intreb cum o sa mai fie prin iulie-august?

daca n-ati trecut pe la targ dar sunteti curiosi, acesta este standul nostru, dimineata, la deschidere







si ceea ce vroiam sa va prezint mai bine, cu toata admiratia pe care o pot exprima in cateva cuvinte, in cosulet sunt ouale de Pasti gravate de colega mea, Maria... probabil ca multi nici nu realizeaza ce lucrare delicata este aceasta si cata finete ii trebuie artistului care graveaza pe o suprafata atat de fragila...

ouale sunt gravate cu chipul Fecioarei si al lui Iisus din grupul statuar "La Pieta" al lui Michelangelo... in caz ca trebuia sa precizez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...