vineri, 26 aprilie 2013

semne de carte - VANDUT

da, stiu ca nu se prea mai citeste in ziua de azi... sau cel putin asa zic unii despre noi, ca n-am prea citi... da' eu nu cred, pentru ca eu cunosc oameni care citesc si-i mai vad pe altii prin metrou ca citesc... si pentru ei, cei care tin cartea in mana, am facut cateva semne de carte, cu figurine amuzante, ca lectura sa le fie vesela... asta pentru ca tatal meu, care era un mare iubitor de carti, m-a invatat sa nu indoi paginile cartii sau sa o tin cracanata ca sa nu uit unde am ramas...

semne de carte - 10,00lei/buc - VANDUT



















si m-am mai gandit ca un astfel de semn de carte este un cadou ideal pentru un pasionat de citit... sau pentru un copil caruia vrei sa ii imprimi aceasta pasiune...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...