luni, 3 iunie 2013

cum mi-am petrecut Ziua Copilului

pai dac-am fost cuminte, am fost la Buftea, la balci, ca sa zic asa... organizat sub tutela primariei din Buftea, de mana forte, spiritul organizatoric si priceperea lui Gabi, colega mea de la grafica, de la care am primit si eu invitatia de participare in calitate de expozant... au fost de toate pentru toti: de la vata de zahar, inghetata, acadele, alvita si turta dulce pana la carti, biju-uri si decoratiuni handmade - cate putin din fiecare...
putin dupa ce am asezat toate alea pe masuta am facut si fotografiile de mai jos cu regretul ca nu pot exprima cat de bine ne-am simtit acolo... in primul rand pentru ca a fost o zi excelenta, fara ploaie, nici prea cald si nici prea frig ci perfect pentru stat afara, apoi pentru ca organizatorii au reusit sa mentina antrenul pe parcursul a 8-9 ore, fara pauze de lancezeala, iar copiii prezenti s-au distrat de minune, incat piateta din fata primariei a fost plina de copii pe tot parcursul zilei



















desi nu am reusit sa fotografiez toate personajele care s-au perindat pe scena pe parcursul zilei, mai jos sunt doar cateva... am avut clowni si spridusi






















si o vizita neasteptata - cativa cai si cascadori de la studiourile cinematografice


















apoi am avut Miky Mouse, Alba ca Zapada, Scooby-Doo.... Spiderman si Superman.... castel si tobogan gonflabil cat pe ce sa fie rapuse de multimea de copii, teatru de papusi, muzica, dansuri si concursuri cu premii...






































si pentru ca a fost o zi perfecta din toate punctele de vedere, trebuia sa fie incununata si de fenomene paranormale (cel putin pentru mine, ca nu am mai vazut asa ceva pana acum) - curcubee schimbatoare create de razele de soare filtrate printre straturile norisorilor care se perindau pe deasupra noastra... am incercat sa le imortalizez, dar se schimbau permanent, odata cu miscarea norilor, iar culorile diafane se vad destul de estompat in fotografiile mele...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...