sâmbătă, 8 iunie 2013

Luceafarul, tema mea la grafica

se incheie anul de grafica, iar de final, trebuia sa avem cate o lucrare... tema a fost 'Dragostea" - nu neaparat cea de genul EA+EL=LOVE - si pentru mine a fost un moment de cumpana, pentru ca pana acum nu am mai desenat/pictat dupa tema, nici nu am avut ocazia si nici nu m-am gandit in sensul asta vreodata... Oana, una din colegele mele de la grafica, asta face: deseneaza din imaginatie tot felul de chestii care-i umbla ei prin capsor, in maniera suprarealista, cu tot felul de simboluri si subintelesuri si ma uimeste cu fiecare lucrare a ei...

ma cam panicasem, ca n-o sa imi iasa nimic pentru lucrarea asta, nu stiam nici macar ce sa reprezint si nici cum... noroc cu Eminescu si aurolacii care recita Luceafarul prin RATB... asa ca m-am salvat, tema imi este Luceafarul si este premiera pentru mine din mai toate punctele de vedere: in primul rand, cum va ziceam, e prima oara cand desenez ceva dupa o idee abstracta, in al doilea rand am desenat pentru prima oara pe hartie colorata (neagra in cazul de fata), intai cu creioane colorate si apoi cu pastel cretat ca sa-i maresc contrastul si sa iasa bine la scanat... si asta e lucrarea, nici geniala, nici extraordinara, dar eu zic ca e OK si mai ales mi-a deschis apetitul pentru lucrari de genul asta... sper sa revin... macar o data...

luceafarul_desenpastel_danique



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...