vineri, 8 noiembrie 2013

La multi ani de Sf. Mihail si Gavril

sa fiti sanatosi si luminosi... Mihaela, Gabi, Mihai si altii... si noi pe langa voi :)))

si ca sa mearga urarile de bine, asteptam sa ne cinstiti cu un pahar de ceva, nu conteaza ce, ca de suporturile de pahare m-am ocupat eu... am pictat pentru inceput doar 4 coastere, de proba, le-am lacuit in multe straturi ca sa reziste mai bine si acum astept ceva sa le testez... nu stiu daca m-am facut suficient inteleasa :)))

coastere pentru pahare, pictate si lacuite - 20,00lei/set4buc - VANDUT



















si maine, ne vedem la targ, da? nu ati uitat?

in privinta vremii nu ma mai exprim, ca ultima data m-am luat dupa o prognoza de pe net, care prevestea vreme insorita si calda, iar noi am dardait de frig si am stat sub folie de frica ploii... sa nu se mai intample!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...