marți, 12 noiembrie 2013

la targul din weekend-ul trecut

am avut vreme frumoasa si insorita in weekend, a fost si putin caldut afara... vreme de plimbare... duminica dimineata ma cam speriasem cand am vazut ceata de afara si mi-a fost putin frig, dar pe la pranz soarele a tinut cu noi si a risipit norii si ceata si ne-a lasat sa ne bucuram de ultimele de clipe de vreme frumoasa din anul asta... eu am stat pe loc si normal ca am stat un pic zgribulita, insa am vazut persoane imbracate in tricouri cu maneca scurta, chiar si cu pantaloni scurti, asa ca sigur a fost cald... asta, daca mai exista vreo urma de indoiala :)

si pe la targ s-a perindat multa lume, cu chef de privit, cumparat si plimbat, iar noi am sporovait ca de obicei, ca asa-i la targ... loc bun de socializare si intalnire cu prieteni...

iar masuta mea a fost mai colorata si mai luminoasa ca niciodata si mi-e asa de drag sa o privesc ca de-abia astept si urmatoarele editii si ma rog sa am timpul necesar sa ma ocup de alte lucrari pe care sa vi le prezint atunci...

targ I Love Handmade 9-10nov2013 - danique

targ I Love Handmade 9-10nov2013 - danique

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...