miercuri, 17 septembrie 2014

alte pandantive pirogravate

acum nu mai pot spune nimic... dispun de toate uneltele necesare, am avut si ragazul de a le testa si prin urmare m-am mai jucat cu 3 feliute de lemn pe care le-am pirogravat, le-am slefuit putin, le-am lacuit, le-am prins pe snur din piele si le-am transformat in pandantive, destul de maricele... sa zicem vreo 5cm diametru... mie imi plac toate, insa pomisorul, ca de obicei, e cel mai apropiat de gustul meu... ma tot bate gandul sa mi-l fac cadou, dar momentan ma mai gandesc :)))

pandantiv din lemn pirogravat, lacuit, prins cu snur din piele - 20,00lei/buc.

pandantiv din lemn pirogravat, lacuit, prins cu snur din piele - 20,00lei/buc.

pandantiv din lemn pirogravat, lacuit, prins cu snur din piele - 20,00lei/buc. - VANDUT





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...