marți, 9 septembrie 2014

peisaje mini

vara asta am pictat atatia minioni, pisicute si catei, pinguini, broscute si viermisori si nenumarate alte personaje pentru semnele de carte si minitablourile cu mesaje ca parca mi se facuse dor de culorile de ulei si de mirosul tablourilor puse la uscat si, desi aveam in plan sa croiesc si sa cos o pereche de papusele, doua zile la rand mi-am facut de cap cu peisaje de care mi-e atat de dor...
si le-am facut in dimensiuni mici - desi primesc mereu reclamatii in privinta asta - mai exact 13x18cm, pe carton panzat, numa' bune de prezentat pe masuta mea la targ si de cadou pentru persoane cu suflet de artist :)))
si ca tot veni vorba de targ, in weekend-ul acesta, de vineri, 12 septembrie si pana duminica, ne vedem din nou la Expo Bazar, in centru, la intersectia str. Doamnei cu str. Ion Ghica si Smardan, in spate la BNR, la parterul fostei Biblioteci Nationale si stam pana tarziu :)))

peisaje - pictura ulei pe carton panzat, 13x18cm - 40,00lei/buc. - VANDUT




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...