miercuri, 3 septembrie 2014

pentru Salonul de toamna - expozitie de pictura

pe la inceput de iulie, am avut o perioada mai relaxata si un zvac pentru pictura, ultimul de pana acum, pentru ca apoi am intrat iarasi in iuresul comenzilor si al termenelor si nu am mai avut timp sa-mi termin nici macar ultima lucrare inceputa... insa, atunci am reusit si finalizez 2 tablouri ramase in lista de asteptare, copacelul si peisajul din Dobrogea, asupra carora am tot intervenit cu oarecare nehotarare pana am decis ca e cazul sa ma opresc inainte de a le strica definitiv... si asa cum sunt, alaturi de inca 5 tablouri mai vechi, vor atarna pe simeze la Salonul de toamna de la Sala Brancusi a Palatului Parlamentului, toata luna septembrie...

pictura ulei pe panza, 30x40cm - 500,00lei

pictura ulei pe panza, 30x40cm - 500,00lei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...