marți, 28 ianuarie 2020

mărțișoare, 2020

V-am zis eu că nu mi-am găsit ritmul de lucru după vacanță. Încă-l mai caut, dar așa, cu chiu, cu vai, am finalizat o serie de mărțișoare noi. Adică e prima dată când le fac... și sper să urmeze și alte serii 😉
Ieri m-am hotărât să le pozez, să vi le pot arăta și m-am bucurat că era soare și multă lumină, numai bine pentru pozele mele, dar cât m-am foit eu și m-am învârtit în jurul cozii, au apărut ceva nori care mi-au furat soarele și lumina din poze.

Toate mărțișoarele mele sunt prevăzute cu ac de broșă, au vreo 3cm diametru, cam 50 de modele diferite din care vă arăt câteva mai jos și vor fi asamblate pe cartonaș alb cu șnur de mărțișor și punguță transparentă, numai bune de oferit.

martisoare brosa

martisoare brosa


martisoare brosa

martisoare brosa

martisoare brosa

martisoare brosa

martisoare brosa

martisoare brosa




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...