luni, 13 ianuarie 2020

s-a sfârșit vacanța...

Am început lucrul de câteva zile, ce-i drept, deja cam o săptămână, dar am așa o inerție că parcă mă apucă frica că nu o să fiu gata cu toate pentru Mărțișor. De legat, nu s-a legat nimic încă, nici măcar planurile și graficele de lucru nu sunt definitivate, încă mai sar de la una la alta fără prea mare eficiență, dar sper ca odată pusă mașinăria în funcțiune, rotițele să se învârtă și să ne prezentăm cu fruntea sus de Mărțișor.
Până încep să se contureze lucrările prezente, întreținem atmosfera cu cele trecute, pregătite inițial ca surpriză pentru Mărțișor, doar că nu am avut suficientă răbdare și le-am probat de Crăciun...

brose pictate din lemn, martisoare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...